x
Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies.
Paczkomaty InPost

Gwarancja i reklamacje

PRZESYŁKI TRZEBA OTWIERAĆ PRZY KURIERZE! – JAK RÓWNIEŻ W RAZIE WYSTĄPIENIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI SPISAĆ W JEGO OBECNOŚCI PROTOKÓŁ REKLAMACJI, W INNYM PRZYPADKU FIRMA KURIERSKA NIE UZNA NAM REKLAMACJI!

Aby zgłosić reklamację towaru dostarczonego za pośrednictwem Kuriera należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nas faksem na numer: 032 711 53 00. Brak tego protokołu uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.

5.Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 30 dni.

Jeżeli po otrzymaniu towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową (listem poleconym) na adres sklepu. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon oraz informację o wadzie produktu.

Klient jest informowany o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 30 dni roboczych od jej wpłynięcia, drogą elektroniczną lub/i telefoniczną. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszty związane z odesłaniem reklamowanego artykułu, sklep zwraca w ciągu 5 dni roboczych od rozpatrzenia reklamacji.

Zwracane oraz reklamowane artykuły prosimy odesłać na podany adres:

Finess Cosmetics

ul. Graniczna 26

25-649 Kielce

W przypadku wysłania towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej reklamacja może być brana pod uwagę dopiero po upływie 14 dni od daty nadania listu. Po upływie danego terminu spisujemy protokół reklamacji na którego rozpatrzenie Poczta Polska ma 7 dni, dopiero po 7 dniach i otrzymaniu listu stwierdzającego zagięcie paczki kontaktujemy się z klientem oraz uzgadniamy sposób zwrotu należności za zaginioną paczkę.